Kärlek till er

Följ min blogg med bloglovin

det är fritt tvång ni vet,, hatar att tjata om de men de är kul att se vilka som följer ens blogg..

Blir lika chockad varje gång man typ får se någon man inte känner som läser ens blogg eller någon man känner som man inte trodde läste ens blogg...

Och att ens 100tals människor varje dag klickar in på min blogg gör mig otroligt glad, att folk kan va intresserade av mitt patetiska liv liksom shit det gör typ min dag varje dag..för av någon anledning känns det ju som att någon bryr sig då,, eller bara allmänt hatar mig så kan det ju också vara haha

Men kärlek till alla er gamla rävar som läst bloggen sen start och alla nya hälsar jag hjärtligt välkommna to my wierd life :)

Kommentarer
Postat av: L I N N E A

sv: hehe ja den var jättegod också :D

2010-09-13 @ 16:13:40
URL: http://HTTP://LITTLEMSLINNEA.BLOGG.SE
Postat av: Louise

hahah vilken slump :D no don't do that;)

2010-09-13 @ 17:35:14
URL: http://xoxodarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback