Trevlig onsdag med fiskar som gav smiskens

Vad hände på min onsdag egentligen?

Jag gick ut med hunden, städade lite, sen kom Mr F hit på besök lika trevligt som vanligt :) Vi groggade lite, så laga jag mat till oss, såg på film och va ute med hunden min..

Kollade på stjärnor och sateliter haha ja vi hade fullt upp med andra ord.. det var en mycket mysig men ganska sjuk kväll faktiskt :)

Ikväll kommer mamma och pappa hem från Grekland tror jag, så måste la städa hela huset står tomma groggar överallt,,hahah söpit sen dom stack tills dom kommer hem..vad ska man göra när man är fast i ett hus å bara kan gå ut med hundar varje dag? dom är ju inte så sociala faktiskt..

Men aah nu ska jag dra igång med deffningen sen igen och se hur jag lyckas denna gången:) är sjukt sugen på att åka utomlands nu jag med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback