Skynda skynda

måste blogga snabbt nu, ska iväg till gymmet med mina kusiner, egentligen borde jag inte träna men är så sugen så tänker göra det ändå, tänker sola också fasten jag inte borde,, kommer väll vakna cpsjuk i morgon istället men jag bryr mig inte får ta den smällen då!


Gjorde mig precis en pastasallad, smaken av ett nytt hälsosammare liv är påväg, bye bye alkohol och sötsaker haha (men inte riktigt ännu)


Jag kom även på förut idag att jag ska fan göra det jag viljat så länge nu, jag ska sluta fega och göra det bara,, för om så många andra kan varför skulle inte jag kunna? så borde man faktiskt tänka om allt ALLA KAN OM DOM BARA VILL  peppa peppa

Vad jag ska göra får ni gärna gissa för tänker inte avslöjja det ännu :)


Kommentarer
Postat av: Linda - d u v e t l i n d a a . b l o g g . s e

sv: ja det var göttans;)



älskar din header btw, haha cooling!

2010-09-13 @ 18:45:47
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/
Postat av: ravo

gissar på piercing :) eller tatuering

2010-09-13 @ 22:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback