Lördag var en mördardag

Skriveer av mig ruset nu..var en jäkla utekväll,,sjukt mycket folk ute,,fick dansat av mig en hel del kan man säga..min outfit och dom nya skorna ägde och gjorde sucé eller hur det stavas,, den som rättar får en länkning hahahah

Alla kör fan med dagens blogg nu känner att jag får ta tag i det snart också..


en liten rolig sak va att taxichaffisen ragga på mig på vägen hem och jag gav han typ bäääästa affärsiden hahahaha att öppna en krog där jag bor,, för 1 det finns inga mer krogar där = ingen konkurrans...2 där jag bor lämnar ingen helst stället så en krog skulle betyda att folk hellre dricker på den för att dra till stan,,,och 3 det var min ide därför är den bra....


Nu ska jag hitta en pinne och peta på mr F med och se om han gör några lustiga livstecken osv osv...


har film att visa imorn igen massor på kissekatts å sånt hahaha men har ni någon gång sett en katt springa i ett hamsterhjul? i så falll ska ni få se de då

Kommentarer
Postat av: kristina

Succé ;)

2010-09-26 @ 08:00:44
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Emmy

Sv: Det är sådär för att jag är sjuk, eller jag har börjat med en medicin som jag får så mkt biverkningar utav. :-/ Vad har du gjort i helgen då?

2010-09-26 @ 10:03:20
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback