I can do it

Då har jag överlevt ännu en dag utan mamma och pappa hemma. TROR JAG KLARAR DETTA SÅ PAPPA DU BEHÖVER INTE RINGA VARJE TIMME?! haha

varför skulle inte jag klara detta liksom jag är ju typ bäst?!

Ne men seriöst vad har jag gjort idag, baaaara gått ut med hundarna...är helt slut.. dom är så ängsliga tror inte att mamma och pappa kommer hem igen,, att dom flyttat för gott som mina bröder haha

Men nu har jag bokat in maaaaassa soltider framöver så jag ska bli neger :) vill ju att mamma å pappa ska känna sig sjukt bleka när dom kommer hem och tror dom är bruna haha :D

kendra wilkingsons strippstång

fan va alla bloggare ska börja med poledance nu då, kan säga att jag var EN av dom första som snacka om det reedan i början av min bloggkarriär hahahaha ska fortfarande ha denna. Nu när jag har råd borde man väll beställa en :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback