Eftersom jag är man...

... kommer jag att försöka dra upp låsknappen med ståltråd när jag har råkat låsa in mina nycklar i bilen. Jag kommer att ignorera ditt förslag om att vi borde ringa en låssmed tills långt efter vi börjat få köldskador och bildörren på allvar kommer att behöva lackas om.

...behöver jag någon som hämtar soppa åt mig och tar hand om mig när jag är förkyld. Du blir aldrig lika sjuk som jag så för dig är det inga problem.

...kommer jag att öppna motorhuven när bilen går dåligt och ställa mig och glo på motorn och se ut som om jag vet vad jag letar efter. Om det dyker upp en man till så kommer den ene av oss säga "förr kunde jag laga sånt här hur enkelt som helst, men nu när allt är datoriserat har jag ingen aning om ens vart jag ska börja titta" till den ande. Sedan dricker vi öl tillsammans och blir vänner för livet.

...behöver du inte fråga mig om jag gillade filmen vi nyss sett. Om du grät på slutet så är sannolikheten rätt stor att jag inte gillade den.

...tycker jag att kläderna du har på dig är fina. Jag tyckte även att det du hade på dig för fem minuter sedan var fint. Det spelar ingen roll vilka skor du tar på dig, båda paren är lika fina. Du ser bra ut både med och utan skärp. Din frisyr ser bra ut. Du ser bra ut. Kan vi åka nu, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback