colours doesnt matter

Folk som tror att våldtäckter, misshandel ja och all typ av skadegöra kommer försvinna om man kastar ut alla utlänningar från Sverige kan ju gå å ta sig där bak...minst lika mycket svenskar gör sånt...

Gå till ringsrätten så ska ni nog se att inte alla är svarta som sitter där, eller besök ett fängelse what so ever...folk säger att det inte är pga rasism man kastar ut dom, skickar tillbaka dom till deras land.. men när det är så många oskyldiga,, vad beror de då på?


Men sen ska man inte dra alla över samma kant, det finns folk som missköter sig vare sig dom är svarta eller vita..colours doesnt matter..

Finns det något jag dock hatar är när utlänningar ska skrika snuskord efter än på gatan,, ta än på diverse intima delar på krogen,, bara för att jag har gjort mig fin för att gå på krogen betyder inte det HEJ KOM Å TA PÅ MIG! hade hatat dom där sakerna lika mycket om svenskar gjorde de, men det är inte lika vanligt enligt mig MEN det händer fortfarande..

Sen en dagens fråga när vi är inne på färg osv, är det fel att säga neger?

Jag säger det men inte i ett kränkade syfte alls, ser det mer som ett annat ord för utlänning..jag hade inte tagit illa upp om någon kalla mig svenne precis det är ju ett annat ord för ja oss svenskar..who cares... hade ju varit en annan sak om man la till JÄVLA NEGER ja och andra fula ord,,

Men negerbollar är ju gott älskar det,, något fel med det?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har helt rätt färgen spelar ingen roll, men däremot kulturer och religioner spelar extremt stor roll, och den svenska kulturen visar på att vi lever ett mindre närgånget och aggressivt liv än vad "invandrarnas" kulturer visar.



Sedan går man in på en anstalt i Sverige så är 80% (Det a i alla fall det för ett par år sedan) av de intagna första och andra hands invandrare, och invandrare blir lindrigare dömda för de brott dom begår, jag har ett exempel som jag ska säga för att du inte ska tro att jag tagit det från luften.



Den 9 December år 2000, va det en kille vid namn Daniel som först blev grovt misshandlad sedan mördad av 5-6 stycken invandrare. Vad fick dessa för straff, jo dom fick psykisk vård och samhällstjänst för att Sverige vela inte framstå som ett främlingsfientligt land. Detta blev inte nå uppmärksammat i Svenska media för att att det va ju "bara" en kille med värderingar som va lite mer extrema än andras, han va patriot, men veckan efter va det en invandrare som blivit mördad detta trappades upp till en rejäl sak i media, och detta beror på att Sveriges ledare och medier är självhattande. Landet Sverige vågar inte stå upp och visa sig stark och våga säga vad vi tycker.



jag har inget emot invandrare som sköter sig, det gäller även Svenskar som sköter sig.

men det dyraste vi har i Sverige är fängelserna på grund av att det sitter så många i dom, så jag tycker att de invandrare som sitter där ska skickas hem sedan ska det införas dödsstraff för grövre brott som är bevisade till 100%.

2010-09-14 @ 18:23:01
Postat av: PSYCHEDELIQUE SVARAR

snyygg mage;)

2010-09-14 @ 18:44:52
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla gå du till rätten och kolla en gång när det gälller våldsbrott/våldtäkt eller liknande och kom tillbaka sen. Invandrare från mellanöstern och afrika är KRAFTIGT överrepresenterade. Kolla tex på brottsförebyggande rådets statistik.

2010-09-14 @ 19:45:47
Postat av: eric

Ruskigt nice body!



/e

2010-09-15 @ 21:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback