Camiii avslöjar

Det är inte många bloggare man läser om som man vet hur dom är som person egentligen,,, man vet nästan bara vad dom gör och ser ut..men inte så mycket personligt mer än i stilen då..

Tänkte avslöja lite om mig som kanske inte alla vet, men säkert dom som känner mig.

1. Jag gillar att laga mat, tycker det är kul att exprimentera sig fram till en ny maträtt, kör aldrig på recept smakar mig fram

2. Jag är en nattmänniska så brukar nästan vara uppe till 6 på morgonen ibland,, men ja slutar det med att man sovar bort dagen istället..men det är något speciellt med natten..önskar nog att jag hade ett nattjobb ibland :)

3. Av alla alkoholdrycker föredrar jag öl

4. Jag hatar mest av allt på denna jord, äpplen, allt som har med vanilj att göra och potatis haha (undantag pommes)

5. Hade jag fått välja att vara någon annan än den jag är idag hade jag viljat vara Dani Karlsson som är väldigt lik angelina jolie fast snyggare ;)

Snygg svensk brunett ;)

Har ni några andra frågor om mig får ni gärna ställa dom,, svarar på allt :) (dock inte omogna saker sånt lägger jag inte tid på)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback