Beroende 00:26

Nu tänker jag sätta mig och jobba på en ny header, hoppas på något mer stilrent kanske denna gången..eller är det många som gillar den jag har nu? kan ju fortfarande ändra tillbaka till den om denna inte blir bra ..

Men aah kommer in lite mer bilder sen på outfiten som jag lova förut om nu ens någon skulle bry sig? tror inte det..

Men jag måste gå in för bloggen mer, vill ha en fin och bra blogg punkt slut..

Sen är jag så sjukt uttråkad så det relaterar i tusen uppdateringar på facebook och nu när folk stör sig på det är det bara pinsamt så tänker fan inte uppdatera mer på ett tag haha..

Men det är sjukt så beroende jag är av facebook just nu,, jag mår seriöst dåligt om jag inte fått logga in en dag,, då känns det som jag har glömt att göra något.

Det är det första jag ser när jag vaknar, och det sista jag ser innan jag somnar,,, lämnar jag huset har jag facebook med i mobilen istället och loggar in....igår när jag låg i solariumet var jag inne på facebook medan jag ändå låg på mage....hur blir man av med beroendet? för jag kan verkligen inte sluta hahaha



Kommentarer
Postat av: jeanette

sv : tack tack :D

2010-09-07 @ 12:10:47
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback