Ååh yeah

Hoppas hoppas hoppas jag är frisk när jag vaknar, vet inte känner på mig att något bra kommer hända..sen så vill jag sola och gymma, det ska man ju helst undvika om man har ont i halsen osv..

Men man ska inte hoppas på något här i världen känns de som då blir man ju bara besviken i slutändan, eller väldigt lycklig,, men jag har alltid otur i allt,, haha jag skojjar inte, hur kan man spela för 400spänn på lisebergs hjul och inte vinna ett skit? haha

Ne otur i spel och kärlek lär jag ha ända in i graven ,,fan jag drar ner stämningen i bloggen känner jag haha ne godnatt hoppas att jag vaknar och svävar ut från rummet på rosa moln, och att det kommer små färgglada my little ponys och gör frukost till mig, och att solen skiner där ute så man kan gå i bikini igen...


Detta va ända gången jag fick solat ute typ haha,,tragiskt men sant..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback