Saknar...

Den gamla goda tiden, då man var liten och blev avlämnad hos farmor och farfar, och blev tvångsmatad med havregrynsgröt varje morgon...och efter det stod farmor och skrubbade mina händer så brutalt så jag trodde skinnet skulle slitas av och det kändes som att jag inte skulle behöva tvätta dom på en vecka så rena dom blev...

Man täljde träbåtar med farfar som man sedan satte i badkaret, och försökte lära sig väva mattor med farmor..

Nu för tiden är det väll bara skräpmat, tvspel och det nyaste som gäller?.. det är en uppväxt som min man borde ha..haha

 

 

En dag hos farmor och farfar

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

visste väl att det fanns en liten piga i dej :D

2010-10-05 @ 08:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback