Komplex

Bra start på dagen, dra en spya i handfatet (Y) inget jobb för mig idag,,,bajsroevskit :( ,,, hoppas allt är bättre imorgon men känns så nu i allafall,,,är dock varm tror jag har feber..

Satt och tänkte på så många det finns som har fel bild av mig,, tror typ jag är en självgod bitch som älskar allt på mig själv HEJ JAG ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN

Men till er upplysning så kan jag berätta att jag är inte nöjd med något på min kropp tyå bara rumpan och ögonen... hade helst opererat brösten, näsan och läpparna,, och dragit en fettsugning på låren...alla har komplex även jag..


Kommentarer
Postat av: Elin

snygg ring!

2010-10-13 @ 18:54:30
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback