En dag på H&M

Ja långa passet drog man ju idag, men det kändes inte så långt alls faktiskt,, stod dock fel på deras schema som att jag inte skulle jobba, så det var tur att jag skulle det, annars hade jag åkt i två timmar helt i onödan..och framför allt ifrån min varma goa säng...sånna misstag får ju inte ske!

Körde massa varor idag, stod i kassan lite, städa bland hyllorna...sen så fick våran butiik väldigt bra betyg så det firades med tårta och massa andra kaloribomber VERKLIGEN det jag behöver nu noooot!

ÅÅÅh imorgon kommer det att bli en bra dag, slutar tidigt på jobbet, aldrig hänt typ?! sen hämta ut mina två par nya skor jag beställde för flera veckor sen,, så kommer väll upp bilder på det imorgon får vi hoppas :D och hoppas att dom passar !

Funderar på att festa till det lite på fredag när man ändå är ledig i helgen :)


Kommentarer
Postat av: tobbe

Fantastiskt vacker!



t.b

2010-10-13 @ 23:10:19
Postat av: ravo

va är de för butik nr ni har:) o vilken avdelning jobbar ud på kanske kommer en hälsning via kläderna nästa gång :)

2010-10-15 @ 18:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback