Fredag

Fredag och jag gör inget speciellt, kom nyss hem...tjötat lite med Malin som jag ska ut med i morgon och skaka rumpa med :D va länge sen jag va ute så här ofta men jag gillar de :D
Vill få mitt gamla jag tillbaka, vill vara en träningsnarkoman partypingla igen....

Funderar på att träna senare efter jag färgat mina bryn...aldrig gjort det så tänkte testa kan ju bli snyggt?! eller katastrof så jag typ får ha en mössa på mig som täcker nästan ögonen imorn,,eller nån snygg bindel haha


Förövrigt känns det lite jobbigt i huvudet just nu,,så jävla mycket tankar och frågetecken,,VARFÖR INTE?! Liksom hur mycket ska jag behöva göra för att få dig att förstå..blää

nu går jag och färgar brynen shoo haha



















Måste ta tag i det där jävla körkortet också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback