Törstdag

Känner mig helt uttorkad, det senaste veckorna har jag druckit säkert minst 6liter vatten om dagen, känner mig hela tiden törstig och torr i munnen.. var en plåga att gå hem från bussen idag ,,hade glömt att fylla på vattenflaskan,,,det var typ som att gå i öknen,,man ser allt suddigt och allt man tänker på är vatten,,,man säger det för sig själv vaaaattten,,,,,,hmm,,, vatteeeen....kommer man hem och bara halsar glas efter glas...

visste ni att Obamas klassiska citat YES WE CAN blir Thank you satan om man spolar det baklänges :O


Kommentarer
Postat av: ravo

o då borde du veta en sak till :) många utav USAs presidenter har kungligt blod från england. Mcain och obama är släktingar.. o det va han som va den andra utmanaren till presidentplatsen:) allt styrs av england och presidenterna är redan utvalda innan valet :)

2010-05-07 @ 05:09:47
Postat av: camiiisexzita

vad säger att jag inte visste detta? =)

2010-05-07 @ 15:45:18
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/?tmp=05213745
Postat av: ravo

man vet aldrig om du visste eller inte :) vet inte om du vet de här men många artister har antingen en satanistisk bild eller budskap i låtar eller album :) jay z är en av de

2010-05-08 @ 18:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback