Sova sova säng säng sääng

Har sett på massa avsnitt med Kendra Wilkinson nu,, är väldigt trött så ska nog faktiskt dra mig till sängs nu,, min gigantiska goa sääääng mmmm,,,men kommer nog inte somna när jag lagt mig där,,för den är för stor och kall..gat damn duuuude you knoow ...

men men jag överlever väll i någon vecka kanske,, eller aah ne det gör jag inte..jag är övertrött så ska bjuda på mig själv och komma på några fula smeknamn till mig själv

1. Camiii cameliont

2. Camilla Cykel

3. Camilla lilla

4. Camiii mii mi miii

Ne oki jag kom inte på något bra så det blev bara kast men jag försökte...

Jaja ska man traska sig till skuuulan får man väll lägga sig då också dåva

Godnatt min skatt i hatt, nu är det natt så dags att tafatt i min säng ?



Rättning innan man får tusen frågor,, svar NEJ det är inte min säng på bilden,, det är min brors,, så nu behöver ni inte fråga om det,, för jag vet att ni hade gjort det annars,, och undrat vart jag hade köpt pläden,, och innan ni frågar vart min bror har köpt pläden kan jag säga att det är IKEA samma med sängkläderna IKEA IKEA IKEA ,, oki skit i GEKÅS det är fan IKEA som gäller !! vill fan inte ha jäävla billig gekås skit ,,, gås skit get skit ja you named it ,,, godnaigjt inga jävla frågor om inredningen nu då OKEJ ? !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin väggfärg. delikat. köpt i gekås?

2010-05-24 @ 10:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback