New style

Bloggen har fått en ny header, denna gången är det jag på den,, så nu kan gärna folk få tro det också haha ;)

Idag har jag jobbat på restaurangen igen, var inte så jättestressigt idag, sen var jag mest i köket idag och lagade mat. Stämningen mellan personalen känns mycket bättre här än på den förra restaurangen jag var på och det känns som en lättnad. Är kul när man får chansen att få testa på allt, istället för att få en fast plats i disken direkt...

Jag trivs bäst i köket, serveringen är så krånglig med alla menyer...men men blir allt bättre ju mer man jobbar..

Sålde min första porrtidning idag haha,,, tyckte det var kul att gubben försökte va diskret.. men även vänta ut på att någon annan skulle stå i kassan istället för en liten tjej som mig... men till slut kunde han inte vänta längre...haha skulle sagt något i stilen "Hej då smaklig lässtund"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback