Japan

Sitter med "Lunkentuss" hos hans mormor,, hon står och lagar mat,,, Lunkentuss går runt førvirrad .... och jag sitter på facebook och tar det chill...Lunkentuss vill ha en båt sæger han med ett suck efteråt.. nu går han ut i solen,,tror han ær allergisk mot något før han nyser som en garning... eller så har jag ført øver all min allergi på honom.. Nu spanar jag in hans ass,, jag vet inte vad jag ska skriva,, så sæger det som jag tænker på och ser hihihi

Men aah vad ska man hitta på idag,, jag har spelat massa sims min familj "Lunkentuss" Camilla Josefin ær gravid nu,,,hoppas fan det blir en dotter annars måste jag læmna bort ungen..pojkar ær inte lika mycket værda i simsværlden hahaha


Puss på er nu blir det horoskop hær :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback