Insomnia

Ska försöka få mig lite sömn inatt tänkte jag, har sovit väldigt dåligt den senaste veckan, så slutar med att jag blir trött på dagarna och somnar då istället..men i morgon har jag lovat mamma att gå upp tidigt så ska jag hjälpa henne att handla lite.

Åh vad jag vill ha en liten valp nu, är sjukt sugen att nästan bara åka och kolla på valpar trotts att jag inte kan köpa någon nu.. men ååh älskar valpar,, mjuka, små och dom luktar alltid så gott :)

Så mysigt att ha en liten valp i knät som somnar så sött,,, jag gillar valpar mer än bäbisar haha :)

Nu ska jag se på lite Family Guy, och sen somna och drömma om något sött ;) Puss på er allesammans för bövelen !

Faithless – Insomnia - Monster Mix/Radio Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback