Hard working woman

Ja som sagt idag var jag på arbetsintervju den första i hela mitt liv,, var inte nervös först, men sen skulle såklart pappa göra mig det för tydligen måste man va nervös när man gör sånt samma när man arbetar första dagen..

Men intervjun tog ca 45min,,kändes som att jag sa fel hela tiden,, och upprepade liksom och typ FÖR mycket...men vissa frågor blev lite krångliga att svara på..

när jag var klart tänkte jag att detta blir inget jobb,,men tackade för att jag fick komma dit på intervju, så skulle dom höra av sig i morgon...

Hann gå runt inne på Nordby i ca 10min sen ringde dom " Hej Camilla vi tog ett snabbt och hastigt beslut men vi är överrens om detta VI VILL HA DIG HOS OSS vill du fortfarande ha jobbet? " självklart sa jag man kan ju inte tacka nej även om jag nu inte riktigt har löst boende och sånt,, men har en och en halv månad på mig nu,,så omöjligt borde det inte vara,, ja men nu har man två jobb i alla fall,,, först var det omöjligt att få jobb,, och nu sprutar dom över än...

Så nu läser ni HM's nästa butiksbiträdes blogg haha ;) så kommer nog bli en hel del plagg från dom i bloggen fram över ;)

haha föresten kommer ni ihåg inlägget jag skrev om coca colas nya korkar,, jag skrev ju det lite på skoj, för tyckte det va så kul att typ verka seriös som att man tar illa upp för den nya korken,,, tro fan sen att det bildas massa facebook grupper om den jävla nya korken " Ta tillbaka dom gamla korkarna " hahaha dom måste ju ha läst min blogg ;)

Kommentarer
Postat av: Janéla

Nice, grattis till jobbet :D

2010-05-04 @ 10:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback