Grått norge?

Existerar inte solen i Norge ? jag børjar undra,, før det ær mulet varje gång jag tittar ut? dock ær det lite kvavt och varmt ute? men lite solsken hade inte varit dumt.. har tagit lite bilder men har inte kabeln med mig till kameran så ni får se nær jag kommer hem lite mer då :)

Fast aah jag kan ju inte ta seriøsa bilder så det ær vældigt mycket skit som vanligt...har lite filmer dock som jag KANSKE lægger upp ;)

Nu ska jag och Nicklas snart ut med hans hundar på en liten promenad, dom ær helt galna speciellt den ena av dom,, bara hoppar i cirklar och skæller,, och nær man talar om trollen,,sjælvklart børjar den gøra så nu xD ... skær i øronen næstan xD

Sen ikvæll blir det nog ett bad och tænda ljus,, och massa myyyys,, jag børjar tycka om Norge mer nu,,,var ju inte ett sånt "fan" av det landet innan om man sæger så.. xD men har insett nu att det ær inte bara berg och utedass som finns hær,, finns æven god mat, øl, och hærliga mænniskor :)

Dock så kan jag inte sitta vid en dator lika mycket som jag brukar,, kan kænna lite abstinens lite då och då,, som en røkare som inte får sina cigg,,,(vilket jag fått se hær hahaha)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Grått i Norge? Haha! I Oslo stekte solen som bara den idag o du sk afå se dom stekiga bilderna från när vi satt i solen o käkade lunch :D

2010-05-18 @ 21:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback