Fredag hela veckan

Känns som att det varit fredag heeela veckan,, fått jobb jag vill ha, haft flyt med datorn,, allt är fixat och jag förlorade inget som var på den innan,, mitt liv är räddat,,, glädjetårar,, haha ni fattar inte vilken datanörd jag är, lipade i 2 timmar miiiinst när den small..

Idag har jag tränat som vanligt,, känns som jag snart inte behöver skriva det längre känns som jag bara repiterar hela tiden..

I morgon ska jag ta mig till skolan,, varit lite dålig på det denna veckan men har varit mycket med HM,, sen känner man att när man har jobbat lite känns det så oovärt att sitta i stan en hel jävla dag för att få sina ca 140kr.. betalar nästan dom för att få va hemma istället då...


Nu blir det duschen och sen somna till en film eller något som vanligt :)



tell me a secret

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv vad du tränar, kondition, styrka, pass? vikter, reps.. eftersom du skrev att du börjar upprepa dig med att skriva att du tränar

2010-05-06 @ 08:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback