Dagens ilandsproblem

Idag efter att ha försovit mig så jag missat bussen,, sen missat nästa buss pga en annan sak... och fått sitta på mammas jobb och vänta på tåget som jag fick ta istället,, men i alla fall,, när jag satt där och hade glömt äta något tänkte jag köpa en arraksboll,,så då gjorde jag det,,, ochdom va aaaas stora så tänkte mums ,,ni vet,,,

Jaa så sitter jag där och ska ta första tuggan,,, troooo faaaan att det är sån där gul äcklig deg i istället för sånt där brunt gott,,,, jaa det är alltid så när jag ska köpa något sånt,,alltid sån där gul äcklig deg i,,, varför har dom sånt i? varför skriver dom inte att det är sånt äckligt i ?

nee usch sjukt besviken,,,förstörde änna min dag lite,, kunde ju inte äta upp den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback