Bajscho

Har blivit utklassad totalt på ett skitspel på playstation 1 av nicklas,, det suger :( jag vann två ronder bara :( han går in før det som att det vore liv eller død,,, och jag førsøker læra mig sjælva spelet... :( men ska tvinga han att spela det med mig nu igen så ska jag utklassa honom,,ska bli bættre æn honom innan jag åker hem...


Fick reda på førut att min lilla svarta søtnos (hunden asså) ær skadad :( fast skadan hænde før længe sen dock trodde vi inte då att det va så allvarigt eftersom han repade sig så snabbt ,,,men tydligen korsbandet som ær av i ena bakbenet,, får hoppas vi får det fixat på honom fort,, men eftersom det ær helg blir det næsta vecka troligtvis hoppas jag,, min søta hund får inte førsvinna från mig,,, :(


Men aah time to kill som balls with nichopisso !!! :O :O :O fiiight or diiiiie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback