är bajs ledsen

Min dator är trasig, kaputto, finito....död... small och rök som fan förut,, först ville den inte starta och den har varit konstig sen jag fick den (begagnad) ja och förut efter väldigt många försök att få på den sa det bara PANG som en tigersmällare..... ja sen sprutade tårarna i två timmar,,,, hade en jättebra dag på jobbet gick galant,, ska redan jobba till helgen igen,, så när jag gick i solen hem och tänkte på vilken bra dag det har varit,, tänkte jag komma hem varva ner lite dra till gymmet,, sen se på film hemma,,, men JA nu blir det inget alls med det..

Nu har jag återigen inga bilder,,, var så dum så jag tog bort min mapp från den externa och la in på nya datorn för tyckte det va onödigt att ha så mycket på det extrerna när hela familjen delar på den... så spara bara BAL OCH STUDENTBILDERNA som tur va,, ALLTID något,,, men har jag vääääldigt mycket tur så kommer jag kunna få tillbaka allt som var på datorn... Men blir inget videoinlägg pga detta..


KAN NÅGON SÄGA NÅGOT GULLIGT TILL MIG SOM TRÖST BEHÖVER DET !!!!! =(

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag älskar din blogg! Det känns som om du säger det ingen annan vågar säga.

2010-05-02 @ 00:06:12
URL: http://mariellelundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback