Tjuvlyssnat

nu har jag tjuvlyssnat igen,,eller snarare det var svårt att faktiskt inte lyssna när man var själv på bussen med tre fjortisar.

fjortis 1: Fatta om man har sex i en kohage, va kåta alla korna blir då, undrar va dom gör?

fjortis 2: *påväg att trycka på stoppknappen*

Fjortis 3: NEEEEJ tryck inte på stopp jag ska göra det med min NÄSA thihiihihih neeeej PANNA ,,, *trycker med pannan* ÅÅÅH det funka,, aj vad ont det gjorde,,,aj

Jag satt och försökte hålla mig för skratt,,asså ööhm vad har hänt med dagens ungdom?


Kommentarer
Postat av: annie

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA JA DÖr, testa du också göra det?:)

2010-03-10 @ 16:58:04
URL: http://ssmuliz.blogg.se/
Postat av: Lisa

ungefär så som du hatar barn, så hatar jag den typen av folk du just beskrev ;)

2010-03-10 @ 17:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback