The Fail of the day !

Asså jag är så klantig, jag ramlar och slår mig överallt det kvittar om jag är nykter eller full jag ramlar ändå.

Om det inte är att jag glider på knäna på asvalt ja då drar jag en volt ner för någon trappa..

Men idag jaa då va det isen som spelade mig ett spratt...
Skulle gå ut med min hund Valentine vilket jag gjorde, men påvägen tänkte jag säga hej till våran lilla hund i hundgården. Ca en meter från stängslet halkar jag till så jag flyger handlöst frammåt och blir hängandes i stängslet med armarna. Men i detta handlösa fallet lyckas jag också karate kicka min lilla valentine i huvudet. Så där hängde jag, hundarna grät,,,den i hundgården blev ju skadad för livet...

En ledsen Valentine, får väll trösta honom med en pannkaka, mat får honom att glömma allt runt omkring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback