Solsken

Mmm gott väder idag, synd att jag missade nästan hela dagen då men men kommer sol fler dagar. Men självfallet tar jag med mig brillorna till stan man vet ju aldrig ;)

Ska snart dra iväg och först kolla upp lite saker, sedan vidare till kära Nathalie vi ska ha filmkvällsmys :D längtar!!

Men nu måste jag göra mig iordning dååråå, så fåfängd som jag är vill jag faktiskt sminka mig och fixa håret innan jag lämnar huset haha.

men har en DAGENS FRÅGA!!!! vill att alla svarar på den, vågar ni inte säga erat namn kan ni ju alltid vara anonyma.

Vad gillar du mest på din kropp? och vad gillar du mest i ditt ansikte?

Jag svarar självfallet på den nu också, på min kropp gillar jag min rumpa bäst. Säger inte att den är perfekt för det men gillar den. Sen i ansiktet är det mina ögon.

se till att svara ni också nu jag vill ju veta vad ni gillar på er själva :)




Jag förra sommaren på en liten båttur :)

Kommentarer
Postat av: Sara =)

Jag gillar min rumpa och fötter mycket och i ansiktet gillar jag mnina ögon och mun.



på dig gillar jag din rumpa, mage, ben allt tror ja. ;) och i ditt ansikte älskar jag dina ögon men du är underbart söööt så gillar hela dig tror jag :D <3

2010-03-26 @ 08:46:20
Postat av: kristina

På min kropp gillar jag låter kanske konstigt; min rygg.



Mitt ansikte, vettifan.. läpparna?

2010-03-27 @ 10:25:18
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback