Skratta eller gråta?

Ja ibland undar man ju om man ska skratta eller gråta? om personen är skadad eller bara efterbeliven,, men aah vi släpper det för den klasen har inte alla bananerna kvar är då en sak som är säker!

Idag har man varit på vuxendagis som vanligt,,, sedan suttit och spelat Ming ett japanskt kortspel, kan säga såhär man fastnar fort i skiten och blir beronde. Ett väldigt bra tidsfördriv om man väntar på bussar eller att en lång matrast ska ta slut. Tack Sara för att du fick mig att börja spela det spelet hihi :D <3

Jag vill träna men kan inte, har ju fortfarande ont i ryggen sen boxningen förra veckan, det där slaget fick han allt till bra !! men tänkte träna i morgon i alla fall, mår dåligt så fort jag inte får röra på mig. Måste börja med massa konditionsträning nu inför vårruset.

Låttipsen för dagen kommer här:

Mange Schmidt – Wingman

Edward Maya Feat Vika Jigulina – Stereo Love - Radio Edit

LMFAO – Let The Bass Kick In Miami Girl - Radio Edit

Sonic Palms – In Your Dreams - Radio Edit

Sonic Palms – On The Beach - Radio Edit



Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar bilden:D

2010-03-24 @ 18:21:23
Postat av: sara

jaa visst är det kul, sen får du lära dig mahjong med :)

2010-03-25 @ 14:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback