Shopping när den är som bäst

Idag har jag fått shoppat ett halsband med kedjor massa hängandes,,visar imorgon för har inte bilder nu, så tar några käcka när dom är på istället, sen ett par till solbrillor. Men även en väldigt söt/snygg tröja, som funkar bra nu men perfekt till sommaren också !!!

Ja jag är väldigt nöjd iallafall, finns en rolig historia bakom tröjan också jag var SJUKT frustrerad hade sett den där fina skapelsen i affären, men då tänk "esch orkar inte prova den nu, den kommer säkert ändå inte att sitta bra" så gick förbi,,,sen i slutet av dagen tänkte jag,, " ne jag ska fan testa den där tröjan för den är så snygg" Tro fan att jag har glömt bort vilken butik det var jag hittade den i,,letade som en galning i alla butiker, frågade även personalen efter den med en halvtaskig beskrivning, fick blickar som att jag var dum i huvudet och senil, och senil kan jag hålla med om för jag leta på helt fel ställe. Det var inte ens där jag va den fanns,,, hade sett den tidigare under dagen i stan och det kunde ju inte jag komma ihåg, så sprang ju som en galning i köpcentret och letade efter den,,,var frustrerad till tusen,,,gnisslade tänder, drog mig i håret,, pusta ,,spottade i marken och jämrade mig,,och beslutade mig för att åka tillbaka till stan för att träffa en kompis...ja vad glor inte på mig från en skyltfönster då JO TRÖJAN ! så går in och testar den och den satt perfekt, det var bara att dra kortet! ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback