Promenad

Dags att ta en promenad med hunden, så får vi se fall det blir ett gympass också ikväll hade varit väldigt gott att få det gjort.

Har nästan drömt bort hela dagen så har lust att göra något vettigt, sjuka drömmar kan man säga att jag har haft.

Tex att min 15åriga kusin körde som en galning i min Fd Grannes Gula bil, nu snackar vi 160km/h fel sida vägen helt galen, satt och skrek i bilen. Och till slut blev jag så arg så jag sa bara stanna och gick ur den och gick sista biten hem. Då mötte jag en polisbil med två aaaas snygga poliser haha.

Sen åkte jag inlines inne på Stadium och vurpade runt,,,,sen drömde jag om massa ideer att blogga om vissa kommer det att komma inlägg om haha.

Drömmer ni mycket?




Kommentarer
Postat av: Louise

Hhahah men va fan :O ahhaha :D har du inte drömmt några mer roliga drömmar om mig? :D

2010-03-23 @ 17:55:56
URL: http://louisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback