Nybliven mamma ELLER?

Verkar som att jag ser ut som en barnvänlig person, som en ung mamma, kanske den där sexiga unga mamman ;) ne men som dom flesta vet så är ju inte jag ett stort "FAN" när det gäller ungar, när andra säger att dom är söta brukar jag säga " men den skriker ju? den är ju smutsig, den kan ju inte sitta still" jaa jag tycker att barn är överallt och är jobbiga, förstör ens lunch, dom är till och med på gymmet och förstör, OCH jag vet att jag kommer få massa skit för detta från personer som älskar barn som inte kan första att det finns folk som inte gör det. Dom intalar än att när du bli äldre kommer du att ändra dig,,som att det är absolut omöjligt att man vill leva ett liv utan ungar..

Men till saken Jag och Mr P skulle hämta hans lillebror på dagis,,,,direkt när man kommer in säger en liten tjej till sin pappa

- Där är Felix mamma...

Pappan säger genast till mig

- Är det du som är Felix mamma? *Leende*

jag bara "Njaaaa det är det inte" hahaha

Och från ingenstans rusar en blond liten tjej mot mig och skriker " mamma är du hääär ?! " och kramar om mitt ben, men när hon tittar upp och ser att det inte var hennes mamma springer hon fort där ifrån.


Efter denna händelsen kände jag mig rädd, förvirrad och var i chock,,,sista gången jag var på dagis !!!

 


Kommentarer
Postat av: AAH DU VET VEM

Fan vilken ripoff från min milf comment på msn haha!

2010-03-03 @ 23:24:45
Postat av: janela

hehe, det är helt normalt att tycka som du gör. Jag har gjort det exakt hela mitt liv till en dag. Då vaknade jag upp och började plötsligt tycka att barn var söta och att jag själv kommer att vilja ha barn. Jag trodde faktiskt att jag slagit i huvudet och kände bara shit vad är det för fel på mig. Det kommer en dag i ens liv där man inser att man vill ha barn, vill gifta sig etc även fast man vart den tuffa/grymma/softa tjejen som inte gör som alla andra. Hmm lät som lite "vuxensnack" här men det bjuder jag på hehe. Och dessutom så var det inte längesen alls som jag började ens tänka på sånt och är snart 23. Så du har tid på dig ;)

2010-03-05 @ 09:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback