Modetips till KILLAR

Alla killar/män klagar ju på att det finns så lite affärer till er just när det gäller mode, att ni därför alltid köper dyra tråkiga märkeskläder. DUMMASTE jag hört finns ju en heeel del affärer för killar med massa snygga killkläder. Men visst ni kanske måste röra på erat arsle till Göteborg, för på Torp i Uddevalla lär ni inte hitta så mycket.

Lite butiker med skitsnygga killkläder

* Hm (i Göteborg har dom så sjukt mycket snygga killkläder på hm's herravdelning, önskar att jag nästan va man)
*Top Man (Samma affär som Top shop, ligger i Arkaden)
* Carlings
* Jack & Jones(Brukar kunna ligga i samma byggnad som Vero Moda)

Sen finns det säkert fler butiker men detta är några jag uppmärksammat som mest har snygga kläder till killar till bra priser.

Här kommer bilder från Hms herravdelning. Jag tycker att det är skitsnyggt, och billigt. T-shirtarna kostar tex 99kr styck.





Ja ni ser massa snyggt, kolla in dom andra butikerna också, lovar att ni kommer allt att hitta något snyggt ;)

Men sen visst har man skate/snow stil kan det bli svårt, men letar man så hittar man allt något som passar det också.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

kan man beställa killen längst ner i högra hörnet kanske? =)

2010-03-22 @ 19:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback