Kvinnosvin

Dagen har varit toppen idag dock lite långt tycker jag. Men satt med Sara och hennes kompis och fikade, blir en hel del fika när man umgås med Sara, men det är jättetrevligt :) <3

Solen tittade fram, pappa ringde och sa att han skulle bjuda på pizza, dagen är underbar tänkte jag. Så jaa då möter man personen man hatar mest på hela jorden. Den personen som har sårat än mer än någon annan, som även nu ska fortsätta såra än med lögner för att få sig själv att se bättre ut ?! ett jävla kvinnosvin, blev så arg så jag bara ville spy så va tvungen att gå därifrån... usch då vart jag inte lika glad längre, men gulliga Sara fick mig på bättre humör ganska snabbt :)

Nu ska jag försöka få tag på min kära granne och hitta på något med henne tänkte jag, känner för att ta det lugnt ikväll..regnet öser ju bara ner ute men det är bra för då försvinner snön snart :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

thihi mycket fika med mig jaa. men det är mys att sitta och fika och tjöta. men om du ska sova här hos mig i veckan så kan vi kolla på film istället ;)



bra att jag kan få dig på bättre humör, gjorde faktiskt mitt bästa så det va juh bra att jag lyckades (mitt pluskonto fylls ;)



jag tycker väldigt mycket om att vara med dig med raring :D <3

2010-03-26 @ 18:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback