I'm sorry...

Ja nu känner jag mig extremt kass inte uppdaterat sen i måndags, vad är jag för en jävla bloggare liksom ?! nee det blir till att aga mig själv sen...Men anledningen till det är för att jag har inte varit hemma sen i Söndags så har inte haft möjligheten riktigt... men ska göra en vecko resume..


Måndag
tränade jag och solade, klappade saras kattungar,, Runar min favoo <3

Tisdag
, tränade jag, missade bussen, en ung jävel försökte fälla mig på kampenhof, var nära att jag nita han,,men man får ju inte det...det är ju bara ett BARN?!...

Onsdag, Tränade jag och solade ja som ni märker försöker jag lägga på ett kol här snart sommarsäsong.

Sen Så fyller ju faktiskt min fru Nathalie år idag 20 bast!!! massa grattis till henne, så har nydligen varit hos henne och ätit en så jävla god tårta.mmmm mums asså (ibland får man va onyttig)

På Lördag blir det jätteparty, med lite guldkant ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Googlade på chihuahua och de kom upp en bild på en så himla super söt liten chihuahua och den kom fram i din blogg, hittar den inte bland dina inlägg men är hon din hund? ;)

2011-03-21 @ 08:52:35
URL: http://therecenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback