Helgen slut, veckan slut

Jaha nu är det måndag om drygt en och en halv timma,, väldigt viktig info,,, jag sitter och dricker mammas flädersaft levlar lite på mina facebookspel. Försöker öven hitta bra låtar att lyssna på, lyssnar sönder allt direkt jag har på spotify så tips uppskattas fortfarande, bara att dra en länk i en kommentar så blir jag superglad, kvittar vad det är för typ av musik.

Men här kommer helg sumeringen, fredagen sov jag bort faktiskt, kom hem från vuxendagis runt 12 sov då till 9 på kvällen var uppe och ute med hunden bara på eftermiddagen. Fattar inte hur jag kunde vara så trött, eller jo kanske jag visst vet men aah.

Lördagen tog jag en sväng till gymmet glömde dock mina skor?! så vart inte kul att gå på rullbandet eller trampa på cykeln. Känns så konstigt utan skor. ah skitsam,,,sen så var jag med en kompis tills idag kväll, såg på tv, drack vin och tog det lugnt bara. Gött med lugna helger också ibland.

Vad gjorde ni i helgen? (inte en käft kommer att våga svara på frågan)



Kommentarer
Postat av: Sandra

http://open.spotify.com/user/leoson/playlist/0G1Kj0944DxsM7DhrpvUW0



Min lista som jag lyssnar sönder just nu.. vet inte om ud kan hitta några bra låtar där?

2010-03-21 @ 23:20:34
URL: http://sassigirl.blogg.se/
Postat av: kristina

var med joakim, bakade böllar. som blev brända. wohow för oss

2010-03-22 @ 06:00:24
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback