Helgen över

Äntligen är helgen över och måndagen är snart här, gott gott GOTT...

Mamma har varit i Sthlm hela helgen, kan säga att jag har inte ätit på hela helgen typ fasten pappa varit kock en gång i tiden :(

Pizza blev det dagen mamma stack, och lördagsmaten blev patentsmörgåsar som jag gjorde..jag är jättehungrig så ska nog göra lite mer mat nu.

Nu har jag tvättat, och hängt tvätt för denna veckan ska man ju inte bo hemma, ska få va lite inneboende hos min vän Sara så kom på nu ikväll FAN jag har ju inga rena underkläder typ eller sockar. (jag brukar inte tvätta i hemmet för jag kan inte sånt, saknar mamma) men nu har jag massa nytt rent.

Mitt hår är lockigt (KRULLIGT?!) som Shakiras för tillfället...tänkte försöka hinna med att dra så mycket viktig fakta som möjligt för tillfället.

Ska till gymmet om ett x antal timmar,,tänker inte säga exakt för då är väll några stalkers där och tittar fram. (så jävla jobbigt)


Någon som trodde att jag kunde ha så lockigt hår egentligen? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback