Godmorgon goooodmorgon

,,,,,vilken häärligt dag,,,godmorgon GODMORGON!!! haha nu är jag vaken, snart dags att lämna mig själv på dagis. Idag är det Fredag vilket betyder att det bara är två dagar kvar till Måndag JIHOOO!!!! haha.. men aah först har vi ju en tråkig helg att ta oss igenom :( Men får väll hoppas att den går snabbt och är skit tråkig...

Vet inte om jag är övertrött eller vad det är men vad jag vet är att jag har en fet tova i mitt hår vart i helvete är min borste?!

Oki jag ska ta och knyta skorna nu, men jag har inte lärt mig riktigt det där orginella sättet så jag kör en egen variant. Ni vet tar två ögglor och knyter ihop dom lite käckt bara.

JA i alla fall godmorgon, vi hörs sen, jag tror jag blir hämtad av mig själv tidigt idag. (nu ska jag köpa cola...)

//kiss Camiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback