Första kärleken

Ja nu menar jag inte första personen man blev seriöst kär i, nu tänker jag på när man var i den där lilla "flickåldern" då man blev kär i kändisar osv. Då man dagdrömde och tänkte "ååh tänk om den snyggingen var min pojkvän"

Jag tänkte iallafall avslöja en jag var kär i när jag var ungefär 12år tror jag,,han tänkte jag hade varit den ultimata pojkvännen för mig.


Denna person kallas Dregen (kan inte fatta att han är 37år?!?!)

Var det oväntat? har ni någon ni varit smått förtjust i era yngre dagar? eller kanske nu? ( då tänker jag först och främst på skådespelare eller kändisar, eller bara någon aktuell tvprofil.)

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

han är faktiskt jävligt charmig och snygg

2010-03-02 @ 21:40:23
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback