Bananmissbruk

Känner att jag har skapat ett beronde av att äta bananer, har klämt i mig 15st denna veckan bara tror jag,,,,det är så gött. Haha allt med banan är gott förutom banankaka det är faktiskt bara snuskigt. Men coca cola med banansmak tror jag hade varit en hit. Blanda min banan med cola förut idag och det var faktiskt riktigt gott.

Har hör att om man äter 7st bananer på mindre än en minut DÖR man ?!?!? för att man får ett för stort intag av en viss vitamin under kort tid så kroppen inte klarar av det. Något sjukt i såfall :S

Ja man blir vad man äter, här är väll jag om några månander




Kommentarer
Postat av: Schnutta

hinner man äns klämma i såg 7 bananer på 1 min ? för i guiness rekord är rekordet 2 ätna och skalade bananer på 1 min :S

2010-03-20 @ 22:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback