tur eller otur?

Jag har alltid otur hela tiden,, det händer alltid något som ska förpesta min vardag,,,så har det alltid varit,, men nu det senaste händer det bara massa bra saker både på jobb och kärleksfronten,, kan det vara så här bra? när ska oturen komma in i bilden? det är ju alltid så,, kan camilla ha det så här bra utan att något dåligt händer?

Kommer jag inte få lönen den 25e sen eller vad är det frågan om?

jaa jag oroar mig som fasen över vad oturen kommer att handla om?!?!!?

Eller är det bara så att jag får min förtjänade tur nu som jag inte innan har haft på så lång tid?


Kommentarer
Postat av: Kristina kittelsen

fattar inget, vart är dina ben på bilden ? har letat i timmar nu, (liten överdrift) VART ÄR DOM!?

2010-06-08 @ 11:21:32
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Kristina kittelsen

hahaha men ja trodde de va shorts

2010-06-08 @ 13:31:38
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback