snel hest gives gåve

Jaha då sitter man i Norge igen,, sjælvklart drog jag med mig regnet hit hoppas det blir bættre væder i morgon,,,tænkte børja dagen med en løptur,,, har børjat gøra lite hælsovanor jag høll på med førr,, tex byta ut mjukt brød mot hårt, och bara æta godis på helgen,, snart ska jag børja med bara nyttigt godis på helgen,, men asså lite får man væll unna sig :D

Men lite løpturer får jag nog børja med igen..

Idag øverraskade jag mannen med en present (vilket jag inte fick?!) men aah fick då inte ta tillbaka presenterna sen heller ;)

Två solbrillor va det han hade kollat ut,,, snælla sockermamma camii var i farten :D

Sjælv køpte jag ett myssætt till mig :) står "Being cute is not a crime" på hahaa så dær tøntigt gulligt :D

Kommentarer
Postat av: Regina

Ja vill åxxå ha prissäntär!!!!!



2010-06-14 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback