Bilder 2010

Gjorde något konstigt med håret innan jobbet detta är baksidan svinrygg typ

Tänkte slänga upp lite av de senaste bilderna så vet ni vad jag gjort i alla fall

 

Nicklas byter sovställning var minut, tur man har stor säng annars hade det blivit jobbigt :D

 

stjärtbra väder :D

 

Min katt änna snodde nicklas ifrån mig =/

Jag visar mitt fina slagfält vid kubben, mina står såklart fortfarande upp :D

Gör reklam för ölen typ ser det ut som,, men så är det inte

Vissa har ju ett sjukt beroende efter nicotin så man måste hoppa ut genom mitt fönster mitt i natten..

Ja det va väll det jag hade å bjuda på för tillfället


Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha min navel fick vara med på en bild där ja xD

2010-06-11 @ 10:16:47
Postat av: Michael

ser got tut när du dricker ölen och jag kan tänka mig vad du gör efter du druckit öl med:P

2010-07-12 @ 23:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback