Perfekta killen är..

Fick ju en fråga där jag skulle beskriva hur den perfekta killen ser ut, men det handlar ju mest om allt förutom utsidan för mig faktiskt. Men ska berätta lite punkter jag tycker är viktigt i alla fall.

1. En kille som tar hand om sig själv, som inte skulle vara rädd för att använda hudkrämer eller en ansiktsmask. Det är mer gay att gå runt med oren och finnig hy enligt mig.


2. En kille som hör av sig, som frågar hur man mår eller vad man gjort under dagen, det visar ju att ni är intresserade av min vardag. Och om mig framför allt.

3. Lojal kille, vem orkar med en som bara velar runt? som inte kan hålla sig till en,, nej inte jag..då blir det bye bye! (vilket oftast inte är så lätt när man väl sats i den sitsen)

4. Snygg stil, gärna något speciellt, men skön stil gillar jag,, baggyjeans snygga t-shirtar osv osv ni vet. Inte kostym snybben eller bratten bara.

5. En kille med humor är något av dom viktigaste delarna faktiskt, har sagt det förr vet jag men säger det igen, måste kunna ha någon att skratta med så mycket som jag skrattar själv :)

6. En kille som gillar att pussas och mysa till det, men även gå ut tillsammans på krogen utan att det ska bli massa tjaffs bara för att någon random kille säger hej till än eller tittar på mig..

Sååå där har ni ju en del, jag kan komma på så mycket mer om det, skulle nog aldrig ta slut.. Men något ni ska veta killar är att kvinnoidealet med skinny girls är oftast lika fel som mansidealet om hur man ska se ut,, oftast inte det motpartnern vill ha,,, tex jag skiter i om du är vältränad, bara du är hälsosam i alla fall.. så ett sexpack imponerar inte alls på mig  : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback