ooohoo myyy gaaaad

Fan borde finnas något typ av lås på kortet så man inte kan handla hur ofta som helst.. jaa nu har jag klickat hem en klänning i alla fall,, den är såå sjuuukt fin tycker jag. Natta min snygga tjej hade köpt den i blått blev såld direkt,, men eftersom jag själv inte passar så bra i blått fick det bli en rosa/orange/corallfärgad nyans.. tror det kommer se skit snyggt ut nu när jag är brunett igen :)

Hoppas storleken passar bara för kunde inte riktigt mäta,, jag har så jäkla formad kropp så svårt att få klänningar att sitta snyggt,, väldigt smal under bysten,, men sen bredare höfter och en väldigt putig rumpa haha ( dock gillar jag den min lilla gummirumpa) :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback