Ikvæll ikvæll ikvæll

jaaa då kommer jag hem hem hem,, till Sverige,, varit i Noorge en vecka nu men kænns som det bara gått några dagar,, men kommer nog vara i vårat kæra grannland oftare nu,,,vilket beryder sæmre uppdatering hær ...sorry men behøver inte pendla så långt nær jag ær hær till jobbet,,så har lite mer fritid att gøra annat nu kænns vældigt skønt,,,

På fredag kommer lønen læææængtaaar,, har lite saker på inkøpsfronten som kommer upp hær såklart nær det ær inhandlat.

Sen næsta vecka på Søndag fyller jag sweet Twenties (20?!) men blir hestfiest på lørdagen,, så alla som vill fira att jag blir gammal, kom till Trægarn i Uddevalla jag kommer vara dær full som en kanot ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback