vidrig brud

tänkte berätta en äcklig sak som hände mig idag, solar ju solarium som säkert alla vet som läser min blogg. Var en brud där inne innan mig, och på solarium brukar det ju finnas papper och rengöringsmedel man ska göra rent med efter sig när man solat klart. Ja iallafall bruden går ut och jag går in och upptäcker hennes griseri !!

Skivan var helt klibbig och kladdig, sen pappersrullen var nerklenad med massa gult gör :S även på papperskorgen, det var som att hon bara dragit av lotion på det för att hon inte orkade ta en bit papper själv :S BLÄÄ

tänkte kan ju varit personen innan henne men nej hon borde ju ändå gjort rent och använt papper så det var borta innan hon la sig där, jag hade ju aldrig lagt mig på en så snuskig bädd. ( JAG TORKAR ALLTID AV BÄDDEN IBLAND TVÅ GGR TILL OCH MED )

ÄCKLIG KVINNA,,,sen när jag kom ut satt hon och hennes kompis "rosa" och flina som små fjortissar man bara shit gå och knulla lite randoms det är ni ju bra på hahaha

känner att jag sagt mitt nu :)


Kommentarer
Postat av: Mysan

Sv: Javisst är den snygg, den är köpt på Lindex :)

2010-01-29 @ 09:43:46
URL: http://myysplace.blogg.se/
Postat av: elin

sv; eller bara vill slå sönder hela huset ;) haha!



btw, mysig historia där ;) haha usch

2010-01-29 @ 11:00:15
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback