Typiskt mig

Det är så jäkla typiskt mig att lyckas med sånna här pinsamma saker. Innan jag skulle gymma idag tänkte jag sola, jag solar alltid helt naken för hatar ju streck som sagt.

När jag legat i 20min vände jag på mig sen inga konstigheter. Sen hörde jag dörrar stängas och öppnad men tänkte det är ju ljud runt omkring bara. Men sen när jag legat klart ser jag att DÖRREN STÅR ÖPPEN?! sprang helt naket fram och drämde igen den haha. Asså den som har råkat öppna varför har den inte stängt efter sig när den såg att det stod öppet? och nu är jag nojjig,, tänk om det va en kille? som kanske tog kort medans jag ändå inte såg? :O

Men det roliga var att jag var så säker på att jag hade låst men jag kan tydligen inte fått igen dörren ordentligt utan låst medans den fortfarande var öppen... Pinsamt,,,när jag gick ut kände jag mig fortfarande naken fastän jag hade kläderna på xD

TYPISKT MIG ATT SÅNT HÄR HÄNDER

skissen jag hade gjort skulle föreställa angelina jolie som sagt, så ni som kunde se det har VÄLDIGT bra syn haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback