Svaren på frågestunden

HÄR KOMMER SVAREN



Kommentarer
Postat av: T.B

Varför är din blogg inte intressant? =)

 

SVAR: tydligen tillräckligt intressant för att du ska läsa den och även kommentera ;)



Postat av: Albin

Har du någonsin haft analsex?

SVAR: Nej, anser att saker ska komma ut där och inte in, verkar bara grisigt och äckligt.



Postat av: Kristo

Hejsan. Du har inte lust & adda mig på facebook =)
[email protected]
Kul med nya vänner =)

SVAR: nej det har jag inte...



Postat av: Sara

hur kommer det sig att du är sååååå söt? :D (L)

SVAR: Jag vet inte måste vara mina söta vänner som smittar av sig ;)



Postat av: micke

Bruka du rapa och iså fall, bruka du rapa med öppen mun högt iså fall

SVAR: haha jo jag brukar rapa, beronde på vilket sällskap jag är i. Hemma rapar jag högt och med andra folk som också gör det. Annars brukar jag inte göra det..




Postat av: empo

Hej, njuter du av att ge oralsex?

Tar du satsen i munnen?

Mvh
Empo

 

SVAR: jävligt bra frågor du haha *not* ne men allt beror helt på vilken person man är med.


Postat av: erik

Hur är du rakad? :)

SVAR: Jag är elit rakad



Postat av: erik

Vad är ditt drömjobb i framtiden?

SVAR: Mitt drömjobb är att kunna leva på mitt utseende, jobba utomlands med det. MEN som sagt detta var ett drömjobb inget jag tror kommer kunna gå egentligen för så fabulous är jag inte.



Postat av: Natta

haha shit vilka frågor du får :D

SVAR: haha you named it, men lovade ju att svar så gör det


Postat av: karl

hur stora bröst har du?

SVAR: En C kupa

 



 

Postat av: malin

Kollade in som hastigast :)
vad handlar din blogg om? :S haha.

SVAR: Jag tycker att den handlar om det mesta


Postat av: Cim

Lol vilka frågor :P. Får ställa en seriös fråga då ;P!

Vilket är ditt drömjobb och varför =)

SVAR: Som frågan där över, och jag vill det väll för att jag tycker det verkar vara ett kul och intressant jobb. Och många av mina förebilder jobbar väll som det så hade gärna också velat göra det då. :)



Postat av: Lina

Vilken storlek är det på din bustier?

SVAR: 75c och den sitter skit bra bästa Bhn ever REKOMENDERAR STARKT

 


 


Kommentarer
Postat av: Dogge

Vilken bh stolek har du?

2010-01-31 @ 18:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback