Svar på tal

Kan säga direkt att frågestunden tänkte jag ta tag i om några dagar inte bestämmt vilken dag, vill ju ha mer frågor, som inte handlar om mitt sexliv och storlek på brösten, anade dock att det skulle bli sånna frågor när jag skrev att jag skulle svara ärligt på allt vilket jag kommer fortfarande..

Sen en till sak många klagar över att jag stavar fel hela tiden att jag vrider och vänder på ord osv..det är just det att jag vet mycket väl att det inte ska se ut så, men när jag skriver det ser jag inte felen, kan läsa om det och inte se dom då heller..ända sedan jag va jätte liten och skulle börja lära mig skriva har jag haft svårt för det.

I början skrev jag från vänster vilket man ska dock alla bokstäver spegelvänt, kunde skriva en saga ja helt spegelvänd. Sen kunde jag inte skilja på P och B och M och L, så kunde både prata och skriva lustigt. Gick hos en speciallärare ända fram till högstadiet. Sen sa min lärare på mellanstadiet att jag fortfarande var så kass på alla ämnen så jag skulle inte få göra som dom andra lära mig något nytt språk tex Franska eller Tyska så skulle få gå i Svengelska. Vilket jag gjorde, där läraren tyckte jag var så duktigt och fattade inte alls varför jag var där han tyckte jag var en mvg elev.
Och jag tyckte inte då att jag hade så jätte stort problem längre med det inte heller på gymnasiet..men nu känner jag hur det kommer tillbaka..kan knappt läsa längre känner jag,,satt igår och funderade på KANSKE DAGS ATT GO BACK TO SCHOOL sen har jag också funderat på är mitt problem kanske en sjukdom? inte bara så att jag är kass på svenska..för vet ju mycket väl i huvudet att så där ska det inte se ut som jag ibland skriver det.

Nu blev detta inlägget för långt, ingen kommer orka läsa det ens så lika bra jag avslutar det här.. haha

Något jag dock kan stava till är SOMMAR, sol, värme, sola och dricka en iskall sofiero i sommarens hetta.

( bilden från 08 min 18års dag frukost på gräsmattan )

Kommentarer
Postat av: Lobin

Sexy view, jag blir sugen både på sommar och annat:) adda mig sötis!

2010-01-28 @ 22:32:40
Postat av: fredrik

usch, kungen eller norrlands är ett måste! LÄR DIG! gör om gör rätt!

2010-02-10 @ 02:33:59
Postat av: camilla

kan säga att jag dricker kungen och norrlands också,, men man kan ju inte ha alla ölsorter på bilden man nu gillar

2010-02-10 @ 02:45:04
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback